poniedziałek, 1 października 2012

2. We are never ever getting back together

Witam<3 Strasznie się cieszę, że zabrałam się do tej notki. Jak wam mija rok szkolny? Mnie okropnie, zebrałam już parę złych, ale też i parę dobrych ocen. Na jutro niemiecki do nauczenia. Szczerze? Uczyłam się, owszem. Ale nic nie umiem ;_;
Na dzisiaj przygotowałam tylko nagłówek. Jest on w stylu szablonu z onetu., oczywiście traktujcie go jako free lay, można pobrać na bloga, ale prosiłabym o credit.

podgląd


teraz podam wam kod css, który należy skopiować i wkleić (układ/projektant szablonów/zaawansowane/dodaj arkusz CSS) przepiszcie cały, począwszy od kropki XD 
.header { height: 360px; }
h3.post-title, .comments h4 {text-align: center;}
h2.date-header {text-align: center;}


oki, następnym razem bardziej się przyłożę i zrobię coś lepszego :) do napisania!<3

xo
Patty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz